KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

anti-wrinkle properties

Polish translation: właściwości przeciwzmarszczkowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-wrinkle properties
Polish translation:właściwości przeciwzmarszczkowe
Entered by: ema333

12:37 Aug 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: anti-wrinkle properties
Just as face creams are sold as "smoothing", which suggests anti-wrinkle properties without actually making any specific claim...
ema333
United Kingdom
właściwości przeciwzmarszczkowe
Explanation:
np: "Posiadają właściwości przeciwzmarszczkowe, wpływają bowiem pozytywnie na syntezę kolagenu i elastyny, zwiększając grubość skóry, która z wiekiem..."

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-08-05 12:44:29 GMT)
--------------------------------------------------

wiele wyników na Google

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-08-05 12:44:48 GMT)
--------------------------------------------------

np. http://www.resmedica.pl/ffxart2009.html
Selected response from:

Monika Rozwarzewska
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wlasciwosci przeciwzmarczkowe
Kornelia Longoria
5waściwości przeciwzmarszczkowe
Teresa Jaczewska
4właściwości przeciwzmarszczkowe
Monika Rozwarzewska


Discussion entries: 9





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wlasciwosci przeciwzmarczkowe


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-08-05 12:44:17 GMT)
--------------------------------------------------

dzialanie przeciwzmarszczkowe

Kornelia Longoria
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksander Szydlowski: .
1 min
  -> dziekuje

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
właściwości przeciwzmarszczkowe


Explanation:
np: "Posiadają właściwości przeciwzmarszczkowe, wpływają bowiem pozytywnie na syntezę kolagenu i elastyny, zwiększając grubość skóry, która z wiekiem..."

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-08-05 12:44:29 GMT)
--------------------------------------------------

wiele wyników na Google

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-08-05 12:44:48 GMT)
--------------------------------------------------

np. http://www.resmedica.pl/ffxart2009.html

Monika Rozwarzewska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
waściwości przeciwzmarszczkowe


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-08-05 12:44:41 GMT)
--------------------------------------------------

Kosmetyk Wszech Czasów: Twarz: Kremy pod oczy: Lierac ...
... Moim zdaniem on posiada cząstkowe właściwości nawilżające (przez 1h po
zastosowaniu). Właściwości przeciwzmarszczkowe też nie zachwycają. ...
www.wizaz.pl/produkty/baza/ censura.php?cmd=details&itemid=2255 - 36k - Wynik uzupełniający

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-08-05 12:46:41 GMT)
--------------------------------------------------

Media zaplanował dom mediowy Optimedia. Krem Garnier Lift ma właściwości
przeciwzmarszczkowe i ujędrniające skórę. Zawiera ...
www.publicis.com.pl/ip.php?i=49 - 16k

Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish