KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

"problem areas"

Polish translation: miejsca problematyczne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"problem areas"
Polish translation:miejsca problematyczne
Entered by: ema333

12:44 Aug 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: "problem areas"
lotions for "problem areas" are sold as firming (niby proste ale trudno znalezc odpowiednie slowa
ema333
United Kingdom
miejsca problematyczne
Explanation:
zdaniem nie bardzo nadaje się pod oczy (gdyż jest gęsty i żeby go rozprowadzić
trzeba trochę powcierać), ale na miejsca problematyczne i zaczerwienione ...
www.wizaz.pl/produkty/baza/censura. php?tsid=1&csid=1&cmd=details&itemid=2498

Wnika w każdy jej por, "rozpoznaje" miejsca problematyczne i przywraca skórze
twarzy równowagę i jednolity wygląd: redukuje wydzielanie serum tłustych ...
www.bio-kosmetyka.pl/nowoscitresc.html
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1miejsca problematyczne
Anna Bittner
4miejsca z natury klopotliwe
PanPeter


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
miejsca problematyczne


Explanation:
zdaniem nie bardzo nadaje się pod oczy (gdyż jest gęsty i żeby go rozprowadzić
trzeba trochę powcierać), ale na miejsca problematyczne i zaczerwienione ...
www.wizaz.pl/produkty/baza/censura. php?tsid=1&csid=1&cmd=details&itemid=2498

Wnika w każdy jej por, "rozpoznaje" miejsca problematyczne i przywraca skórze
twarzy równowagę i jednolity wygląd: redukuje wydzielanie serum tłustych ...
www.bio-kosmetyka.pl/nowoscitresc.html

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelia Longoria
0 min
  -> dzięki

agree  Monika Rozwarzewska
0 min
  -> dzięki

disagree  pidzej: problematyczne to wątpliwe, problem areas to miejsze sprawiające kłopoty
25 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
problem areas
miejsca z natury klopotliwe


Explanation:
p. Pidzej poddal mi te trafna mysl, wiec jemu sie naleza punkty

PanPeter
Native speaker of: Native in PolishPolish