KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

claims to tackle cellulite

Polish translation: (twórcy) produkt(u) utrzymują wyrażnie, że radzi on sobie z celulitisem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:claims to tackle cellulite
Polish translation:(twórcy) produkt(u) utrzymują wyrażnie, że radzi on sobie z celulitisem
Entered by: ema333

14:13 Aug 5, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: claims to tackle cellulite
the product specifically claims to tackle cellulite
ema333
United Kingdom
(twórcy) produkt(u) utrzymują wyrażnie, że radzi on sobie z celulitisem
Explanation:
produkt sam nie moze sobie claim :-)



--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-08-05 14:21:29 GMT)
--------------------------------------------------

na opakowaniu jest wyraźnie napisane........

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-08-05 14:29:48 GMT)
--------------------------------------------------

\"ll\" \"ll\" \"ll\" :-)))

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-08-05 14:30:17 GMT)
--------------------------------------------------

w Kosciuszce - dwa \"l\"
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(twórcy) produkt(u) utrzymują wyrażnie, że radzi on sobie z celulitisem
bartek
5twierdzi, że zwalcza cellulitis
Magda Dziadosz
4obiecuje zmniejszenie celulituMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obiecuje zmniejszenie celulitu


Explanation:
po prostu...

lub powoduje zmniejszenie c.; obiecuje zmniejszenie, itp. itd.


chyba, ze krytykujemy to wtedy: rzekomo likwiduje

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(twórcy) produkt(u) utrzymują wyrażnie, że radzi on sobie z celulitisem


Explanation:
produkt sam nie moze sobie claim :-)



--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-08-05 14:21:29 GMT)
--------------------------------------------------

na opakowaniu jest wyraźnie napisane........

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-08-05 14:29:48 GMT)
--------------------------------------------------

\"ll\" \"ll\" \"ll\" :-)))

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-08-05 14:30:17 GMT)
--------------------------------------------------

w Kosciuszce - dwa \"l\"

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelia Longoria
1 min
  -> Dzięki :-)

agree  Monika Rozwarzewska: albo że "na opakowaniu jest wyraźnie napisane, że..."
2 mins
  -> a worksheet nie interesuje Cię?

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
twierdzi, że zwalcza cellulitis


Explanation:
lub twierdzi się wyraĽnie, że produkt ten zwalcza cellulitis (produkt sam raczej niczego nie twierdzi...;)

HTH
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8