KudoZ home » English to Polish » Advertising / Public Relations

different models (w tym kontekscie)

Polish translation: odmienne / prezentujące inny (odmienny) typ urody


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:different models (w tym kontekscie)
Polish translation:odmienne / prezentujące inny (odmienny) typ urody
Entered by: ema333

15:35 Aug 11, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: different models (w tym kontekscie)
szukam tu czegos innego niz slowo "inne" zdanie jest takie: Consumer research shows that women will usually say that they would like to see bigger models in advertising, but when shown ads with different models, women are more likely to want to but the product advertised by the "perfect" woman.
ema333
United Kingdom
odmienne / prezentujące inny (odmienny) typ urody
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-08-11 15:45:01 GMT)
--------------------------------------------------

prezentujące odmienną/inną sylwetkę?
prezentujące sylwetke bardziej przypominającą figurę przeciętnej kobiety????
Nic chłodniej
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rozmaite kształtyMarek Daroszewski (MrMarDar)
4lecz gdy pokazano im reklamy z pełnokrwistymi modelkami...
Andrzej Lejman
3 +1odmienne / prezentujące inny (odmienny) typ urody
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
odmienne / prezentujące inny (odmienny) typ urody


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2004-08-11 15:45:01 GMT)
--------------------------------------------------

prezentujące odmienną/inną sylwetkę?
prezentujące sylwetke bardziej przypominającą figurę przeciętnej kobiety????
Nic chłodniej


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Rozwarzewska
3 mins

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lecz gdy pokazano im reklamy z pełnokrwistymi modelkami...


Explanation:
... z modelkami o przeciętnej figurze...

i tak dalej w tym stylu...

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-08-11 15:57:14 GMT)
--------------------------------------------------

a tak właściwie to chyba po prostu \"z różnymi modelkami\" - i to cała filozofia.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozmaite kształty


Explanation:
czesto o figurze kobiety tak sie mowi, że ma pełniejsze kształty, zmysłowe kształty, krągłe kształty i oczywiście kobiece kształty :)

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=27411

może po tej linii?? np. gdy pokazano im reklamy z kobietami o rozmaitych/różnych kształtach


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36