KudoZ home » English to Polish » Agriculture

tobacco duty

Polish translation: akcyza na wyroby tytuniowe


07:41 May 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Agriculture / Unia
English term or phrase: tobacco duty
Czy to jest akcyza tytoniowa?
kermitka
Polish translation:akcyza na wyroby tytuniowe
Explanation:
http://www.mf.gov.pl/_files_/sluzba_celna/akty_prawne/podate...

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-05-19 08:00:19 GMT)
--------------------------------------------------

tez nie calkiem. Calniem to jest
.... na tyton i wyroby tytoniowe :-)

.. samochody osobowe podatek VAT 22%; clo 0% akcyza w % poniższej tabeli: ...
tytoń i wyroby tytoniowe: - papierosy - nie więcej niż 20 sztuk albo ...
www.uc-kolbaskowo.psm.pl/faq.html

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-05-19 08:08:10 GMT)
--------------------------------------------------

tytoniowe - dysgrafia mnie dzisiaj dopadla :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1akcyza tytoniowa
ZenonStyczyrz
4 +1akcyza na wyroby tytuniowe
bartek


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
akcyza na wyroby tytuniowe


Explanation:
http://www.mf.gov.pl/_files_/sluzba_celna/akty_prawne/podate...

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-05-19 08:00:19 GMT)
--------------------------------------------------

tez nie calkiem. Calniem to jest
.... na tyton i wyroby tytoniowe :-)

.. samochody osobowe podatek VAT 22%; clo 0% akcyza w % poniższej tabeli: ...
tytoń i wyroby tytoniowe: - papierosy - nie więcej niż 20 sztuk albo ...
www.uc-kolbaskowo.psm.pl/faq.html

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-05-19 08:08:10 GMT)
--------------------------------------------------

tytoniowe - dysgrafia mnie dzisiaj dopadla :-)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 160

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik: :)
1 hr

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
akcyza tytoniowa


Explanation:
Chyba tak

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 16 mins (2005-05-19 13:57:45 GMT)
--------------------------------------------------

www.senat.gov.pl/k5/kom/kgfp/2002/065gfp.htm - 391k
Ostatnia sprawa - akcyza tytoniowa. Według ustaleń z Unią Europejską jesteśmy zobowiązani do 2008 r. wprowadzić akcyzę tytoniową na poziomie wymaganym ...

archiwum.pszczolek.com/artykuly/artykul204734.html
Źródło: Puls Biznesu 2003 03 MF: akcyza tytoniowa Podatki: Resort finansów pracuje nad zmianami w podatku akcyzowym od papierosów

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik
1 hr