KudoZ home » English to Polish » Agriculture

crop establishment

Polish translation: zbiory


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crop establishment
Polish translation:zbiory
Entered by: ironsz

19:04 Oct 28, 2006
English to Polish translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: crop establishment
Uklady elektronicznego sterowania ciagnikiem maja zwiekszyc produktywnosc i poprawic "crop establishment" - i wiecej nic na ten temat nie ma, bo tekst jako calosc jest marketingowy. Ktos ma pomysl?
Macieks
Poland
zbiory
Explanation:
może tak - wystarczająco ogólnie, żeby nie popełnić błędu...
Selected response from:

ironsz
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wschody roślin
IwonaASzymaniak
3zbiory
ironsz


Discussion entries: 2





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zbiory


Explanation:
może tak - wystarczająco ogólnie, żeby nie popełnić błędu...

ironsz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dzieki

2 days8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wschody roślin


Explanation:
ewentualnie kiełkowanie i wschody
tu chodzi o zakładanie plantacji roślin uprawnych, a nie o zbiory.
Ale naprawdę nie wiemm, jak jakikolwiek układ sterowania ciągnikiem mialby to ułatwiać czy poprawiać, bo sam ciągnik żadnych prac polowych nie wykonuje. Jeździ i ciągnie (jak sama nazwa wskazuje) za sobą różne maszyny do prac polowych: pług, brony, włóki, siewnik, kultywator itd., itd. Może chodzi o to, że układ sterowania ciągnika zapewnia precyzję ustawień tych maszyn.
Ale widać tekst jest czysto marketingowy, tylko, że w stosunku do rolników taka ogólnikowość jest niepożądana. Konkrety się liczą. Ja dużo pracuję z rolnikami i wiem, że bla, bla, bla ich nie przekonuje.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days8 hrs (2006-10-31 04:01:36 GMT)
--------------------------------------------------

Gdzieś sobie uciekły cytaty:
" Wpływ stanu roli na wschody roślin: a - rola właściwie uprawiona, b - rola zaskorupiona, c - rola zbrylona"

Pronto pomogą Ci zaoszczędzić bezcenny czas i umożliwić jednolite <wschody> dając najlepsze warunki do uzyskania wysokich plonów. Podnieść produkcyjność, oszczędzić czas, podwyższyć plony.
--------------------------------------------------------------------------------



    Reference: http://www.ar.wroc.pl/~zimny/chorgle.html
    Reference: http://www.usask.ca/agriculture/plantsci/winter_cereals/Wint...
IwonaASzymaniak
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 74

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cquest
2421 days