KudoZ home » English to Polish » Agriculture

crop year

Polish translation: rolniczy rok gospodarczy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crop year
Polish translation:rolniczy rok gospodarczy
Entered by: leff

22:09 Mar 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / agriculture
English term or phrase: crop year
In general, the crop year runs from July to June (12 months).
kingusia
Poland
rolniczy rok gospodarczy
Explanation:
ROK GOSPODARCZY, okres obrachunkowy stosowany w planowaniu i rozliczaniu działalności gosp.; pocz. i końcowy moment r.g. jest ustalany w zależności od charakteru działalności danej branży czy jednostki i jest tak wyznaczony, aby w r.g. zamykał się pełny cykl tej działalności, nie zawsze pokrywający się z rokiem kalendarzowym.
[Encyklopedia PWN]
Selected response from:

leff
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rolniczy rok gospodarczy
leff
4pora zbiorow
Ivona


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pora zbiorow


Explanation:
pora (czas) zbiorow

Ivona
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EWKA
7 mins

disagree  leff: trochę długa ta pora, jeśli obejmuje pełne 12 miesięcy
44 mins

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rolniczy rok gospodarczy


Explanation:
ROK GOSPODARCZY, okres obrachunkowy stosowany w planowaniu i rozliczaniu działalności gosp.; pocz. i końcowy moment r.g. jest ustalany w zależności od charakteru działalności danej branży czy jednostki i jest tak wyznaczony, aby w r.g. zamykał się pełny cykl tej działalności, nie zawsze pokrywający się z rokiem kalendarzowym.
[Encyklopedia PWN]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72