KudoZ home » English to Polish » Agriculture

Textured Soy Protein

Polish translation: teksturowane białko sojowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:textured soy protein
Polish translation:teksturowane białko sojowe
Entered by: Polangmar

23:06 Feb 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Agriculture / -
English term or phrase: Textured Soy Protein
Textured Soy Protein ( TSP-ECO®) comes in different particle sizes, natural colors and flavors
Joanna_welc
teksturowane białko sojowe
Explanation:
http://tinyurl.com/2wj4mo
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję serdecznie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4teksturowane białko sojowePolangmar
3mięso sojowe błyskawiczne
Witold Chocholski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
textured soy protein
teksturowane białko sojowe


Explanation:
http://tinyurl.com/2wj4mo

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 193
Grading comment
Dziękuję serdecznie.

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
textured soy protein
mięso sojowe błyskawiczne


Explanation:
Nazwa absurdalna, ale tak ma w katalogu czołowy polski producent tego specyfiku.
http://www.polgrunt.pl/index.php?Dz=10&idg=1

Zazwyczaj mówi się potocznie o granulacie, kostce lub kotletach. Może rozwinąć ten termin jakoś w ten sposób, żeby uniknąć "mięsa sojowego" (zwanego czaem jeszcze śmieszniej: mięso wegetariańskie)?

--------------------------------------------------
Note added at   18 min (2008-02-23 23:24:49 GMT)
--------------------------------------------------

Można się jeszcze ratować dodając "tzw." przed cały podany przeze mnie termin ;-)

Witold Chocholski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish