KudoZ home » English to Polish » Agriculture

high quality controls

Polish translation: z zastosowaniem środków zapewniających wysoką jakość


17:26 Feb 20, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture
English term or phrase: high quality controls
Dokument dotyczy ekologicznych zamówień publicznych w zakresie artykułów i usług ogrodniczych.

Podejście zgodne z GPP (Green Procurement Programme):
- Use compost from separately collected waste as a soil improver and fertiliser with high quality controls;
tabor
Poland
Polish translation:z zastosowaniem środków zapewniających wysoką jakość
Explanation:
możliwe, że coś takiego.
nie wiem, co to za środki, dlatego tak ogólnie.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3z zastosowaniem środków zapewniających wysoką jakość
Andrzej Mierzejewski
3wysoki stopień kontroli jakości
Marta Danek


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wysoki stopień kontroli jakości


Explanation:
W tym przypadku, wydaje mi sie, chodzi o to, ze procesownie tych odpadkow odbywalo sie z zachowaniem wysokich standardow kontroli jakosci lub o wysokim stopniu kontroli jakosci

Marta Danek
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: Niski stopień k.j., średni stopień k.j., wysoki stopień k.j.? IMO wątpliwe, lecz nie wiem, co innego autor mógł mieć na myśli.
16 hrs

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
with high quality controls
z zastosowaniem środków zapewniających wysoką jakość


Explanation:
możliwe, że coś takiego.
nie wiem, co to za środki, dlatego tak ogólnie.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18
Grading comment
dziękuję bardzo