KudoZ home » English to Polish » Archaeology

dagger-axe

Polish translation: nadziak


08:59 Feb 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Archaeology
English term or phrase: dagger-axe
Podpis pod zdjeciem: topor sztyletowy?
Tomasz Jurewicz
Polish translation:nadziak
Explanation:
Szkoda, że nie widac zdjęcia, ale to może byc coś w tym stylu
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
Zdjecia tez nie mam, ale chyba to jest to. Dziekuje tez za druga odpowiedz.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nadziak
Michal Berski
2ponizejPiotr Kurek


Discussion entries: 4





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ponizej


Explanation:
Rodzaj chińskiej halabardy, w załączonych linkach są przykłady
Może to halabarda ji

hth
pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2005-02-15 09:48:38 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.whkd.pl/styl.htm


    Reference: http://members.lycos.co.uk/yuk4/s06.html
    Reference: http://www.geocities.com/Athens/Academy/7547/weapon.html
Piotr Kurek

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nadziak


Explanation:
Szkoda, że nie widac zdjęcia, ale to może byc coś w tym stylu


    Reference: http://www.jest.art.pl/nadziak.html
Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Zdjecia tez nie mam, ale chyba to jest to. Dziekuje tez za druga odpowiedz.