KudoZ home » English to Polish » Architecture

formal gardens

Polish translation: oficjalne / tradycyjne ogrody


15:46 Mar 10, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture / the palace in Versailles
English term or phrase: formal gardens
Formal gardens in Versailles.
angelapon
Polish translation:oficjalne / tradycyjne ogrody
Explanation:
podaje dwie rozne wersje
zależnie w jakim stopniu autor tekstu znal angielski
w odniesieniu do ogrofów "formal" znaczy tradycyjne
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4formalne ogrody
mdarron
4oficjalne / tradycyjne ogrody
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oficjalne / tradycyjne ogrody


Explanation:
podaje dwie rozne wersje
zależnie w jakim stopniu autor tekstu znal angielski
w odniesieniu do ogrofów "formal" znaczy tradycyjne

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 84

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
formalne ogrody


Explanation:
w odroznieniu od tzw. naturalnych czyli angileskich ...

Zakładali go fachowcy, znający formalne ogrody francuskie i naturalne angielskie. W palmiarni można zobaczyć drzewa bananowe i palmy tak wysokie, ...
pomorze.naszemiasto.pl/turystyka/specjalna/3688.html - 64k

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-03-10 16:00:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ogród formalny czy naturalistyczny W doborze roślin właścicieli wspierała projektantka ogrodów. Zadanie miała utrudnione, bo musiała pogodzić dwie odmienne ...
dom.gazeta.pl/ogrody/2029020,72016,2590791.html - Supplemental Result - Similar pages

Woda na działceOgród formalny to taki, którego urok polega na panującym w nim porządku. Dominują linie proste, a rabaty i kwietniki ujęte są w regularne geometryczne ...
dom.gazeta.pl/ogrody/1,72015,1588109.html - Supplemental Result


mdarron
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish