ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Architecture

design studio/ studio design

Polish translation: biuro projektowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:design studio/ studio design
Polish translation:biuro projektowe
Entered by: korbenPL

09:47 Aug 5, 2009
English to Polish translations [PRO]
Architecture
English term or phrase: design studio/ studio design
Prośba o wskazanie semantycznych różnic.
Znajoma chce nazwać swoją firmę - projekty wnętrz itp.
korbenPL
Poland
biuro projektowe
Explanation:
Moim zdaniem zdecydowanie design studio - czyli biuro/pracownia/studio projektowe.
Studio design dla mnie brzmi jak "projekt studialny", czyli zupełnie nie pasuje.
Selected response from:

pli
Poland
Grading comment
Jesteś boska!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5biuro projektowe
pli
4biuro projektów / projekt profesjonalny
Krzysztof Milewski


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
biuro projektowe


Explanation:
Moim zdaniem zdecydowanie design studio - czyli biuro/pracownia/studio projektowe.
Studio design dla mnie brzmi jak "projekt studialny", czyli zupełnie nie pasuje.

pli
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Jesteś boska!

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
biuro projektów / projekt profesjonalny


Explanation:
Wydaje mi się, że "design studio" to po prostu określenie biura wykonującego projekty, a "studio design" kładzie nacisk na cechę danego projektu, mianowicie na to, że został on wykonany w profesjonalnej pracowni.

Krzysztof Milewski
United Kingdom
Native speaker of: Polish