KudoZ home » English to Polish » Art, Arts & Crafts, Painting

jewelry designer

Polish translation: złotnik-projektant biżuterii (artystycznej)


00:13 Jun 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
English term or phrase: jewelry designer
...the jewelry designer who does all that mosaic inlay stuff with lapis lazuli and Australian opals.

Projektant biżuterii nie pasuje, jubiler też nie bardzo, więc jak?
allp
Poland
Polish translation:złotnik-projektant biżuterii (artystycznej)
Explanation:
o jedyny obecnie konkurs biżuterii artystycznej w Warszawie - ma dopiero ... Sławomir Fijałkowski - projektant biżuterii, wykładawca w Katedrze Biżuterii ...
www.tradebizz.pl/index.php?view=cms& branza=33&id=184&sid=515 - 58k -
Artysta grafik, złotnik-projektant i wykonawca biżuterii artystycznej i obiektów ze ... Projektant biżuterii artystycznej (do 1990), fotograf (od 1999). ...
www.krzemien-sandomierz.pl/print.php?mid=1084 - 56k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 0 min (2005-06-22 09:13:39 GMT)
--------------------------------------------------

można też dodać wykonawcę, bo wg twojego fragmentu on również wykonał to, co projektował
Selected response from:

dogandbone
Grading comment
Pójdzie jako artysta złotnik, który wykonuje również mozaiki. Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szlifierz (kamieni szlachetnych)
Marcin Łakomy
3złotnik-projektant biżuterii (artystycznej)
dogandbone


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szlifierz (kamieni szlachetnych)


Explanation:
http://www.praca.gov.pl/index.php?page=klasyfikacja_zawodow&...

Marcin Łakomy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kasia Ganderska: jest cos takiego jak szlifierka artystyczna - moze artysta jubiler?
4 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
złotnik-projektant biżuterii (artystycznej)


Explanation:
o jedyny obecnie konkurs biżuterii artystycznej w Warszawie - ma dopiero ... Sławomir Fijałkowski - projektant biżuterii, wykładawca w Katedrze Biżuterii ...
www.tradebizz.pl/index.php?view=cms& branza=33&id=184&sid=515 - 58k -
Artysta grafik, złotnik-projektant i wykonawca biżuterii artystycznej i obiektów ze ... Projektant biżuterii artystycznej (do 1990), fotograf (od 1999). ...
www.krzemien-sandomierz.pl/print.php?mid=1084 - 56k - Kopia - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 0 min (2005-06-22 09:13:39 GMT)
--------------------------------------------------

można też dodać wykonawcę, bo wg twojego fragmentu on również wykonał to, co projektował

dogandbone
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Pójdzie jako artysta złotnik, który wykonuje również mozaiki. Dziękuję :)