KudoZ home » English to Polish » Art, Arts & Crafts, Painting

at a host of

Polish translation: na wielu (różnych)


11:35 Oct 31, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
English term or phrase: at a host of
A touring exhibition will appear **at a host of** local events in coming months

Chyba mi kawy potrzeba, a w tzw. międzyczasie (tfu!) może ktoś zechce podpowiedzieć? Dzięki!
Agnieszka Zmuda
Poland
Polish translation:na wielu (różnych)
Explanation:
na całej masie :o)

...imprezach/spotkaniach lokalnych

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-10-31 11:38:34 GMT)
--------------------------------------------------

host oznacza tutaj 'cała masa', 'bardzo wiele' itp.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-10-31 11:39:31 GMT)
--------------------------------------------------

na licznych...

Dodam, że to jedno ze słownikowych znaczeń 'host', tylko stosunkowo rzadko występujące.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
To już chyba nie ma wątpliwości :) Też się najwyraźniej bardzo zamyśliłam :) Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2na wielu (różnych)
Maciek Drobka
4 -1w ramach/przy okazji/podczas
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
w ramach/przy okazji/podczas


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ensor: raczej nie; 'a host' oznacza tutaj 'multitude', wiec Twoja propozycja jak najbardziej jest nie na miejscu; cos chyba z logika u Ciebie na bakier; pytanie bylo o 'host'; pozwalam;
8 mins
  -> słownikowo pewnie masz rację, ale kontekstowo obie wersje są OK; "przy okazji" lokalnych ... i "na wielu" lokalnych... oba wyrażenia sugerują wielokrotne wystąpienie; widzę, że schodzisz coraz niżej ;-) pozwolisz, że nie odpowiem na tę błyskotliwą uwagę

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
na wielu (różnych)


Explanation:
na całej masie :o)

...imprezach/spotkaniach lokalnych

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-10-31 11:38:34 GMT)
--------------------------------------------------

host oznacza tutaj 'cała masa', 'bardzo wiele' itp.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-10-31 11:39:31 GMT)
--------------------------------------------------

na licznych...

Dodam, że to jedno ze słownikowych znaczeń 'host', tylko stosunkowo rzadko występujące.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
To już chyba nie ma wątpliwości :) Też się najwyraźniej bardzo zamyśliłam :) Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ensor: to je oto
7 mins
  -> dziękuję

agree  bartek: zamysliłam się :)
8 mins
  -> dziękuję :o)))