ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Art, Arts & Crafts, Painting

forgetting abandoned

Polish translation: Zapominając o porzuconym

22:40 Mar 7, 2014
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
English term or phrase: forgetting abandoned
“Forgetting abandoned, keep walking right to the place. Will find a spot what will recharge you. The place where all is ripe. Colors and bold shapes. What a life in here..!”
makawa
Polish translation:Zapominając o porzuconym
Explanation:
Mała próba poetycka...

Forgetting abandoned, keep walking right to the place
Will find a spot what will recharge you
The place where all is ripe
Colors and bold shapes
What a life in here..!

Zapominając o porzuconym, nie ustawaj w wędrówce do celu
Znajdziesz miejsce, które wleje nadzieję na nowo
Gdzie wszystko będzie dojrzałe
Kolory i kształty śmiałe
Jakież życie tu dane..!



--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2014-03-09 07:29:40 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze inna sugestia od Polangmara
Zapominając o tym, co porzucone...
Selected response from:

mike23
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zapominając o tym, co było
Dimitar Dimitrov
3 +1Zapominając o porzuconymmike23
2zapominając o samotnosci
MacroJanus


Discussion entries: 1





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zapominając o samotnosci


Explanation:
Zapominając o samotności. Żyję w codzienności - szarej codzienności. Rozmyślam o nudnym życiu. Jednak, gdy spotykam Twoj wzrok.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-03-07 23:53:51 GMT)
--------------------------------------------------

Druga propozycja
zapominając o porzuceniu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-03-07 23:56:23 GMT)
--------------------------------------------------

zapominając o samotności

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2014-03-08 05:00:52 GMT)
--------------------------------------------------

Forgotten, abondoned = zapomniana, porzucona

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2014-03-08 14:07:07 GMT)
--------------------------------------------------


Zagubiony w samotności idziesz sam przez ulicę wokół parę wystaw nic innego tu nie widzę byle dalej do przodu pędząc jak chmury na niebie myśli

MacroJanus
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Zapominając o porzuconym


Explanation:
Mała próba poetycka...

Forgetting abandoned, keep walking right to the place
Will find a spot what will recharge you
The place where all is ripe
Colors and bold shapes
What a life in here..!

Zapominając o porzuconym, nie ustawaj w wędrówce do celu
Znajdziesz miejsce, które wleje nadzieję na nowo
Gdzie wszystko będzie dojrzałe
Kolory i kształty śmiałe
Jakież życie tu dane..!



--------------------------------------------------
Note added at 1 day8 hrs (2014-03-09 07:29:40 GMT)
--------------------------------------------------

Jeszcze inna sugestia od Polangmara
Zapominając o tym, co porzucone...


mike23
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Czyli zapominając o tym, co porzucone.
11 hrs
  -> 'zapominając o tym, co porzucone' - jasne, może być. Dzięki

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapominając o tym, co było


Explanation:
Co było, a nie jest, nie pisze się w rejestr - w tym sensie.

Dimitar Dimitrov
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian