KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

aviation publishers

Polish translation: wydawcy magazynów/książek lotniczych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:aviation publishers
Polish translation:wydawcy magazynów/książek lotniczych
Entered by: Robert Pranagal

18:49 Mar 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: aviation publishers
wydawcy magazynów o lotnictwie?
LaMotta
wydawcy magazynów/książek lotniczych
Explanation:
see:

url: www.altair.com.pl
Największy w Polsce wydawca profesjonalnych czasopism militarnych i lotniczych.
Wydaje między innymi:
- Magazyn Lotniczy "SKRZYDLATA POLSKA" - miesięcznik kontynuujący tradycję najstarszego czasopisma lotniczego w Polsce.
(http://www.sarr.org.pl/MSPO/mspo2000/WYSTAWCY/A.html)
Selected response from:

Robert Pranagal
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2wydawcy magazynów/książek lotniczych
Robert Pranagal
4wydawcy publikacji o tematyce lotniczej
Hanna Burdon
4wydawnictwea zajmujące sie problematyka lotnictwa
Jakub Szacki


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
wydawcy magazynów/książek lotniczych


Explanation:
see:

url: www.altair.com.pl
Największy w Polsce wydawca profesjonalnych czasopism militarnych i lotniczych.
Wydaje między innymi:
- Magazyn Lotniczy "SKRZYDLATA POLSKA" - miesięcznik kontynuujący tradycję najstarszego czasopisma lotniczego w Polsce.
(http://www.sarr.org.pl/MSPO/mspo2000/WYSTAWCY/A.html)

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
3 hrs

agree  Araksia Sarkisian: wydawcy magazynów o lotnictwie - jak najbardziej!
1 day5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wydawnictwea zajmujące sie problematyka lotnictwa


Explanation:
lub po prostu lotnictwem

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

1723 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wydawcy publikacji o tematyce lotniczej


Explanation:
wydawcy publikacji o tematyce lotniczej

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199