KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

copy and proof pages

Polish translation: tresc i strony do zatwierdzenia


19:16 Mar 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: copy and proof pages
X is a magazine publisher, goes on holiday, and his co-publisher will hold the fort and send him copy and proof pages by email
LaMotta
Polish translation:tresc i strony do zatwierdzenia
Explanation:
copy w advertising lingo oznacza tresc lub tekst reklamy
proof - to strony odredagowante czekajce na zatwierdzenie - drukowane sa na zwyklym papierze, by mozna bylo naniesc poprawki, zanim strony zostana wydrukowane na prasie (wowczas byloby to zbyt kosztowne)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-15 19:56:40 (GMT)
--------------------------------------------------

proof pages might also contain graphics and pictures
Selected response from:

Ivona
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2tresc i strony do zatwierdzenia
Ivona
4 +1kopię i strony do korekty
Jakub Szacki
4kopia(kopię) i strony odredagowane
Araksia Sarkisian


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kopia(kopię) i strony odredagowane


Explanation:
lub odredagowane strony

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
tresc i strony do zatwierdzenia


Explanation:
copy w advertising lingo oznacza tresc lub tekst reklamy
proof - to strony odredagowante czekajce na zatwierdzenie - drukowane sa na zwyklym papierze, by mozna bylo naniesc poprawki, zanim strony zostana wydrukowane na prasie (wowczas byloby to zbyt kosztowne)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-15 19:56:40 (GMT)
--------------------------------------------------

proof pages might also contain graphics and pictures


    worked in prepress industry for 8 years
Ivona
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 139
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kasia Trzcińska-Draper: Same here! Strony "zredagowane" zamiast "odredagowane", though (in your explanation)
16 mins
  -> thanks. Yes, zredagowane of course.

agree  Barbara Szelest-VanDussen
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kopię i strony do korekty


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
28 mins

agree  anglista
13 hrs

disagree  Ivona: strony do korekty sa ok, ale absolutnie nie kopie. see my explanation of copy above in advertising lingo
21 hrs
  -> ale skad wiadomo, ze chodzi o advertising?