KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Tourist phrasebook

Polish translation: Rozmówki turystyczne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Tourist phrasebook
Polish translation:Rozmówki turystyczne
Entered by: Jerzy Czopik

10:39 May 17, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Tourist phrasebook
as title
svtl
Rozmówki
Explanation:
Taki tytul funkcjonowal pare lat temu. Byly to ksiazeczki zawierajace podstawowe sformulowania, umozliwiajace poruszanie sie w danym kraju. Nie pamietam juz, na ile jezykow byly dostepne, ale bylo ich sporo - dorobek socjalizmu, a pomysl byl dobry. Nie wiem, czy dzis jeszcze w tej formie istnieja :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 10:43:05 (GMT)
--------------------------------------------------

O, jeszcze sa:

http://prm.pl/cgibin/shop?show=2130

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 10:43:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Rozmówki turystyczne - to bedzie bardziej odpowiadac tytulowi z pytania, chociaz IMHO same rozmowki wystarcza, bo publikacja byla bardzo znana :-)))
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5Rozmówki
Jerzy Czopik
4Mini rozmówki (dla podróżuj±cych/turystów)Piotr Kurek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
Rozmówki


Explanation:
Taki tytul funkcjonowal pare lat temu. Byly to ksiazeczki zawierajace podstawowe sformulowania, umozliwiajace poruszanie sie w danym kraju. Nie pamietam juz, na ile jezykow byly dostepne, ale bylo ich sporo - dorobek socjalizmu, a pomysl byl dobry. Nie wiem, czy dzis jeszcze w tej formie istnieja :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 10:43:05 (GMT)
--------------------------------------------------

O, jeszcze sa:

http://prm.pl/cgibin/shop?show=2130

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 10:43:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Rozmówki turystyczne - to bedzie bardziej odpowiadac tytulowi z pytania, chociaz IMHO same rozmowki wystarcza, bo publikacja byla bardzo znana :-)))

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
2 mins

agree  Jakub Szacki: i funkcjonuje nadal. Pozdrawiam JS
12 mins

agree  Andrzej Lejman
21 mins

agree  Eva Hussain
43 mins

agree  Tomasz Niedbala
1 hr

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Mini rozmówki (dla podróżuj±cych/turystów)


Explanation:
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716