KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

To be angry is to be human.

Polish translation: zlosc/zloscic sie jest rzecza ludzka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:To be angry is to be human.
Polish translation:zlosc/zloscic sie jest rzecza ludzka
Entered by: Piotr Kurek

21:48 Jul 5, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: To be angry is to be human.
To be angry is to be human.
Ivona
United States
zło¶ć/zło¶cić się jest rzecz± ludzk±
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Thanks a lot!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2złość to ludzka rzecz
Teresa Jaczewska
5czuć gniew to znaczy być człowiekiembej
4 +1gniew jest oznaką człowieczeństwa
leff
4 +1to ludzkie złościć się
maciejm
4 +1byc zlym jest rzecza ludzka
Jakub Szacki
3 +1zło¶ć/zło¶cić się jest rzecz± ludzk±Piotr Kurek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
byc zlym jest rzecza ludzka


Explanation:
tak jak bladzic

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-05 22:05:06 (GMT)
--------------------------------------------------

ocywiscie byc zlym jest do ... (excuse me)
powinno byc, jak proponuje znakomity maciejm ponizej zloscic sie, lub gniew, jak proponuje nie mniej znakomity leff

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: daliście Iwonie niezły orzech do zgryzienia - każda propozycja ma coś w sobie; ja tam już wolę technikę, bo jak jest lewy gwint to na prawy się go przerobić nie da, i łatwo dać jednoznaczną odpowiedź!
19 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
to ludzkie złościć się


Explanation:
M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: daliście Iwonie niezły orzech do zgryzienia - każda propozycja ma coś w sobie; ja tam już wolę technikę, bo jak jest lewy gwint to na prawy się go przerobić nie da, i łatwo dać jednoznaczną odpowiedź!
16 mins
  -> :-)

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gniew jest oznaką człowieczeństwa


Explanation:
czyli
czuję gniew więc jestem człowiekiem

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: daliście Iwonie niezły orzech do zgryzienia - każda propozycja ma coś w sobie; ja tam już wolę technikę, bo jak jest lewy gwint to na prawy się go przerobić nie da, i łatwo dać jednoznaczną odpowiedź!
13 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zło¶ć/zło¶cić się jest rzecz± ludzk±


Explanation:
propozycja

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
Thanks a lot!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hania Pietrzyk
30 mins
  -> dziękuję

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
złość to ludzka rzecz


Explanation:
Tak jak: zazdrość to ludzka rzecz, miłość to ludzka rzecz itp.


    TJ
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Niedbala: I piękności szkodzi ;-)
2 hrs
  -> No właśnie; dziękuję

agree  anglista
3 days12 hrs
  -> Dziękuję :-)

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
czuć gniew to znaczy być człowiekiem


Explanation:
to dosłowne tlumaczenie, ale rzeczy najprostsze nie zawsze wymagaja poprawek

bej
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 174