KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

answer-type song

Polish translation: piosenka typu dialogowego


13:10 Jul 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: answer-type song
szuakm fajnego okreslenia po polsku

przykladem answer-type song jest She Loves You Beatlesow

Jedna osoba spiewa she loves you a druga mowi/odpowiada yea yea
Lacrimosa
Polish translation:piosenka typu dialogowego
Explanation:
albo piosenka typu konwersacyjnego

bo jak rozumiem łapią się tu także wszelkie duety typu operetkowego
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5piosenka-rozmowa
Lota
2 +2piosenka typu dialogowego
leff
4piosenka, w której chórek prowadzi dialog z wykonawcą
bartek
4piosenka z chórkiem
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
piosenka z chórkiem


Explanation:
I tu mi się skończyła inwencja :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: chórek nie musi odpowiadać, może sam snuć opowieść - vide "Anna Maria"
9 mins
  -> Właśnie, ale jeszcze intensywnie myślę nad ubraniem tego w jeden garniturek

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
piosenka, w której chórek prowadzi dialog z wykonawcą


Explanation:
Długie to i mało poręczne, ale upał...

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
piosenka typu dialogowego


Explanation:
albo piosenka typu konwersacyjnego

bo jak rozumiem łapią się tu także wszelkie duety typu operetkowego

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Poszłam w te chórki, jak jakaś .....
39 mins
  -> :-)

agree  Piotr Kurek
46 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
piosenka-rozmowa


Explanation:
moze tak?

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817