KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

roman shades

Polish translation: zaslony rzymskie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:roman shades
Polish translation:zaslony rzymskie
Entered by: ProZ.com Staff

00:17 Aug 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: roman shades
typ zaslon - test - ale poprosze o odpowiedz
Marta Goc
zasłony rzymskie
Explanation:
"Zasłony rzymskie - to doskonałe połączenie rolety z zasłoną plisowaną."

"-VERTICALE-ROLETY-PLISY-MARKIZY-MOSKITIERY.
ZASŁONY RZYMSKIE I PLISOWANE"
Selected response from:

leff
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4zasłony rzymskie
leff
4stora rzymskaPiotr Kurek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
zasłony rzymskie


Explanation:
"Zasłony rzymskie - to doskonałe połączenie rolety z zasłoną plisowaną."

"-VERTICALE-ROLETY-PLISY-MARKIZY-MOSKITIERY.
ZASŁONY RZYMSKIE I PLISOWANE"


    Reference: http://www.jackmeister.com.pl/zaslony_rzymskie.htm
    Reference: http://www.idea.waw.pl/
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alszeg
52 mins

agree  Piotr Kurek
4 hrs

agree  maciejm: wolę "zasłona" niż "stora", chociaż to drugie określenie też pamiętam z dzieciństwa. M.
10 hrs

agree  Magda Dziadosz
16 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stora rzymska


Explanation:
też chyba tak się okre¶la
pwk


    Reference: http://www.draperia.pl/main.asp?dir=20&page=04
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716