KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

tour manager

Polish translation: organizator tras koncertowych


16:02 Aug 20, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: tour manager
Bob Bonis - American
tour manager
Lacrimosa
Polish translation:organizator tras koncertowych
Explanation:
w domyśle zwykle jest też ich szefem, stąd propozycja.
Nadaje sie jako ogólne określenie.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4organizator tras koncertowych
Andrzej Lejman
4szef trasy koncertowejPiotr Kurek


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szef trasy koncertowej


Explanation:
propozycja
pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-20 16:19:24 (GMT)
--------------------------------------------------

Playboy: Pamiętacie co¶ z katastrofy, w której zgin±ł wasz pierwszy basista Cliff Burton?

Hetfield: Obudziłem się już gdy wszystko latało w powietrzu. Prysn±łem wyj¶ciem awaryjnym jak stałem, w bieliĽnie. Cliff się nie pojawił. Zobaczyłem potem jego nogi wystaj±ce spod autokaru. Miał takie cienkie, bielutkie nogi. Już wtedy wiedziałem że jest po nim. Leżeli¶my w szpitalu, gdy przyszedł szef trasy koncertowej i powiedział: Zbieramy zespół i idziemy. Słowo zespół nie brzmiało tu dobrze. Pomy¶leli¶my sobie: kurwa przecież nie jeste¶my już żadnym zespołem- i poszli¶my chlać.




    Reference: http://www.republika.pl/tomazi_p/Wywiady.htm
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
organizator tras koncertowych


Explanation:
w domyśle zwykle jest też ich szefem, stąd propozycja.
Nadaje sie jako ogólne określenie.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Piotr Kurek: takim organizatorem może być np. lokalna agencja
10 mins
  -> neutral: szefem trasy też może być szef agencji.