KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

you are killing me

Polish translation: rozśmieszasz mnie OR dobijasz mnie OR pęknę ze śmiechu OR ale jaja


19:01 Oct 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: you are killing me
You are killing me (nie doslownie, to takie czesto uzywane powiedzenie.
np: You are killing me (if somebody saud something really funny, or did something totaly crazy, etc)
Ivona
United States
Polish translation:rozśmieszasz mnie OR dobijasz mnie OR pęknę ze śmiechu OR ale jaja
Explanation:
Przydałoby się zdanie lub sytuacja w jakiej zostało to powiedziane, bez tego możliwości są setki albo nawet tysiace.
Selected response from:

Przemysław Szkodziński
Poland
Grading comment
Thanks. Dobijasz mnie fits my context perfectly.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5rozśmieszasz mnie OR dobijasz mnie OR pęknę ze śmiechu OR ale jajaPrzemysław Szkodziński
5obśmiałam się, jak norka
bartek
4 +1Nie osłabiaj mnie !
Tomasz Niedbala
4ale jaja
Andrzej Lejman
3rozbrajasz mnie
Pawel Bartoszewicz


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ale jaja


Explanation:
to jedna z wielu możliwości

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
rozśmieszasz mnie OR dobijasz mnie OR pęknę ze śmiechu OR ale jaja


Explanation:
Przydałoby się zdanie lub sytuacja w jakiej zostało to powiedziane, bez tego możliwości są setki albo nawet tysiace.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382
Grading comment
Thanks. Dobijasz mnie fits my context perfectly.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Goc: dobijasz mnie would my first choice
0 min
  -> Mój też, tylko z tego co wiem to mówi się tak o czymś co jest żenująco, głupio śmieszne (np. mówienie "bzdur") więc context needed

agree  Piotr Kurek: jw
5 mins
  -> j.w.

agree  Lota: dobijasz mnie, definitely!
40 mins
  -> Chyba ulegnę presji :-)

agree  Roman Palewicz: dobijasz!
2 hrs
  -> Dobrze, zostałem dobity :-)

agree  leff
6 hrs
  -> Thank you

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Nie osłabiaj mnie !


Explanation:
...Osłabiasz mnie...
...Chyba żeś się z koniem na łby pozamieniał...
...A co mówią lekarze ?...


Oczywiście można to wyrazić na wiele sposobów...

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Chmiel: Tak jest!
1 hr
  -> Thanks !

neutral  Roman Palewicz: Dawno temu używałem terminu "słabić" (słabisz mnie), ale dziś już chyba nikt tak nie mówi
2 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
obśmiałam się, jak norka


Explanation:
to tak na wszelki wypadek, gdyby potrzebne było coś delikatniejszego :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozbrajasz mnie


Explanation:
albo tak

Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608