KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

That's why they were confronting you

Polish translation: dlatego tez unaocznili swoje seksualne grzechy/wystepki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:That's why they were confronting you
Polish translation:dlatego tez unaocznili swoje seksualne grzechy/wystepki
Entered by: Joanna Carroll

20:23 Oct 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: That's why they were confronting you
That's why they were confronting you with their sexual sins
Ivona
United States
dlatego tez unaocznili swoje seksualne grzechy/wystepki
Explanation:
OR ...postawili cie w obliczu swoich seksualnych grzechow ew. niegodziwosci.
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Właścnie dlatego ujawniali ci...Roman Palewicz
4 +1dlatego tez unaocznili swoje seksualne grzechy/wystepki
Joanna Carroll
5Dlatego (też) ukazywali ci ...
bartek
4poznali/zapoznali OR przedstawili OR wystawili cię naPrzemysław Szkodziński
4dlatego wywlekalidorgut
3to wlasnjie dlatego oskarżyli cie (was?) o seksualne wysteoki, które sami popelnili
Jakub Szacki


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poznali/zapoznali OR przedstawili OR wystawili cię na


Explanation:
To powinno być coś na kształt tego.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Dlatego (też) ukazywali ci ...


Explanation:
.. swoje grzechy / występki seksualne


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dlatego tez unaocznili swoje seksualne grzechy/wystepki


Explanation:
OR ...postawili cie w obliczu swoich seksualnych grzechow ew. niegodziwosci.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
33 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Właścnie dlatego ujawniali ci...


Explanation:
...swoje itd.
Ciekawe dlaczego.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to wlasnjie dlatego oskarżyli cie (was?) o seksualne wysteoki, które sami popelnili


Explanation:
confront = takze 'accuse someone of doing something by showing them the proof" - Longman

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dlatego wywlekali


Explanation:
dlatego wywlekali ci swoje seksualne grzechy / grzeszki

dorgut
PRO pts in pair: 8