KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

...tricking you into admiting it.

Polish translation: Wyłudzili od ciebie przyznanie się


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:...tricking you into admiting it.
Polish translation:Wyłudzili od ciebie przyznanie się
Entered by: bartek

20:52 Oct 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: ...tricking you into admiting it.
That's why they were tormenting you,tricking you into admiting it.
Ivona
United States
Wyłudzili od ciebie przyznanie się
Explanation:
ALBO
Wyciągnęli od ciebie przyznanie się

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-16 21:24:57 (GMT)
--------------------------------------------------

... przyznanie się (do tego)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4tak cię skołowali, że się przyznałeś
lim0nka
5Wyłudzili od ciebie przyznanie się
bartek
4wyłudzali od ciebie przyznanie się (do winy)Roman Palewicz
3podpuszczali
Magda Dziadosz


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Wyłudzili od ciebie przyznanie się


Explanation:
ALBO
Wyciągnęli od ciebie przyznanie się

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-16 21:24:57 (GMT)
--------------------------------------------------

... przyznanie się (do tego)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Thanks.

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
tak cię skołowali, że się przyznałeś


Explanation:
a może tak?

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: podoba mi sie
10 mins
  -> dzięki

agree  Jakub Szacki: a dlaczego nie przyznalas? Przeciez to glownie kobity grzesza.
15 mins
  -> uderz w stół... ktoś ma coś na sumieniu? ;)

agree  Piotr Kurek
25 mins
  -> dzięki

agree  Przemysław Szkodziński
15 hrs

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyłudzali od ciebie przyznanie się (do winy)


Explanation:
Jest tam jednak słówko "were", a więc nie wiadomo czy wyłudzili.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podpuszczali


Explanation:
, żebyś się przyznał. Dręczyli i podpuszczali.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-16 22:44:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545