KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

So you tapped into their sexual fantasies

Polish translation: A więc posłużyłaś /eś się ich seksualnymi fantazjami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:So you tapped into their sexual fantasies
Polish translation:A więc posłużyłaś /eś się ich seksualnymi fantazjami
Entered by: bartek

21:43 Oct 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: So you tapped into their sexual fantasies
So you tapped into their sexual fantasies
Ivona
United States
A więc posłużyłaś /eś się ich seksualnymi fantazjami
Explanation:
Zależy, jak wygląda okolica, czyli kontekst:-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Great. Thanks - posluzylas sie - that's the word I was looking for.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1a wiec uzyles sobie na ich seksualnych fantazjachEnsor
5A więc posłużyłaś /eś się ich seksualnymi fantazjami
bartek
4A więc wykorzystałaś ich fantazje seksualne
leff
4a wiec wszedles (wstrzeliles sie) w ich fantazje seksualne
Teresa Goscinska
3 +1a wiec ich seksualne fantazje byly dla ciebie (was) ispiracja
Jakub Szacki
3 +1Więc rozbuchałeś ich seksualne fantazjeRoman Palewicz


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Więc rozbuchałeś ich seksualne fantazje


Explanation:
Albo "rozbuchałaś", jeśli to kobieta.
Przydałoby się więcej kontekstu, brakuje mi tam jakiegoś słówka.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: ładnie... :)
29 mins

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
a wiec ich seksualne fantazje byly dla ciebie (was) ispiracja


Explanation:
skoro tap to takze exploit
ale szkoda, ze nie ma wiecej kontekstu

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
6 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a wiec wszedles (wstrzeliles sie) w ich fantazje seksualne


Explanation:
Chyba cos takiego

tap-in= a close range shot requiring little force

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
a wiec uzyles sobie na ich seksualnych fantazjach


Explanation:
Lub: ich seksualne fantazje byly dla ciebie zrodlem przyjemnosci, .. jako ze uzycie seksualnych fantazji innych osob ma chyba to na celu

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
3 hrs
  -> dziekuje

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
A więc wykorzystałaś ich fantazje seksualne


Explanation:
tap into = To take advantage of: tapped into their enthusiasm to improve the school.
[The American Heritage Dictionary of the English Language, Fourth Edition]


leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
A więc posłużyłaś /eś się ich seksualnymi fantazjami


Explanation:
Zależy, jak wygląda okolica, czyli kontekst:-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Great. Thanks - posluzylas sie - that's the word I was looking for.