KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

a little leeway for her humble upbringing?

Polish translation: troche jej odpuscic za jej trudne dziecinstwo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a little leeway for her humble upbringing?
Polish translation:troche jej odpuscic za jej trudne dziecinstwo
Entered by: Ensor

22:33 Oct 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: a little leeway for her humble upbringing?
Shouldn't you have given her a little leeway for her humble upbringing?
Ivona
United States
troche jej odpuscic za jej trudne dziecinstwo
Explanation:
Czy nie powinienes troche jej odpuscic za jej trudne dziecinstwo?
Lub tez: traktowac ja z wiekszym wyrozumieniem; traktowac ja lzej; nie byc tak surowy dla niej; itp...
Selected response from:

Ensor
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Może powinieneś dać jej trochę luzu? Wychowała się przecież w biedzie.
bartek
4troche jej odpuscic za jej trudne dziecinstwoEnsor
4moglbys troche jej popuscic (pozwolic) po tym tym skromnym wychowaniu
Teresa Goscinska


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moglbys troche jej popuscic (pozwolic) po tym tym skromnym wychowaniu


Explanation:
cos w tym rodzaju

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
troche jej odpuscic za jej trudne dziecinstwo


Explanation:
Czy nie powinienes troche jej odpuscic za jej trudne dziecinstwo?
Lub tez: traktowac ja z wiekszym wyrozumieniem; traktowac ja lzej; nie byc tak surowy dla niej; itp...

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056
Grading comment
Thank you.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Może powinieneś dać jej trochę luzu? Wychowała się przecież w biedzie.


Explanation:
Rozbiłabym to zdanie na dwa. Po polsku chyba brzmi to lepiej w tej postaci :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
5 mins
  -> Dzięki, Piotrze :-) Miło takie Agree na dzień dobry przed ciężkim dniem otrzymać :-)

agree  Przemysław Szkodziński
8 hrs
  -> Dzięki :-)