KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

He's just uptight anal-retentive, conservative,and he's got a very tweaked and t

Polish translation: On jest po prostu przewrazliwionym, konserwatywnym pedantem i jego imperatyw moralny jest bardzo pr


22:40 Oct 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: He's just uptight anal-retentive, conservative,and he's got a very tweaked and t
He's just uptight anal-retentive, conservative,and he's got a very tweaked and twisted moral imperative
Ivona
United States
Polish translation:On jest po prostu przewrazliwionym, konserwatywnym pedantem i jego imperatyw moralny jest bardzo pr
Explanation:
Jest on po prostu przewrazliwionym, konserwatywnym pedantem, i (a) jego imperatyw moralny jest bardzo przekrecony i wypaczony.
Selected response from:

Ensor
Grading comment
Thanks. It sounded better in Polish (imho)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4On bojaźliwie chroni własny tyłek, jest zachowawczy i....
leff
4On jest po prostu przewrazliwionym, konserwatywnym pedantem i jego imperatyw moralny jest bardzo prEnsor


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
On bojaźliwie chroni własny tyłek, jest zachowawczy i....


Explanation:
...ma bardzo pokręcony imperatyw moralny

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
3 hrs

agree  Piotr Kurek
6 hrs

agree  Przemysław Szkodziński
11 hrs

agree  dorgut: tłumaczenie "anal-retentive" będzie u Freuda :)
14 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
On jest po prostu przewrazliwionym, konserwatywnym pedantem i jego imperatyw moralny jest bardzo pr


Explanation:
Jest on po prostu przewrazliwionym, konserwatywnym pedantem, i (a) jego imperatyw moralny jest bardzo przekrecony i wypaczony.

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056
Grading comment
Thanks. It sounded better in Polish (imho)