KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

You can't be cavalier about it

Polish translation: Nie możesz traktować tej sprawy tak niefrasobliwie.


23:34 Oct 21, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: You can't be cavalier about it
You can't be cavalier about it
Ivona
United States
Polish translation:Nie możesz traktować tej sprawy tak niefrasobliwie.
Explanation:
W zależno¶ci od kontekstu:
Nie możesz być tak niefrasobliwy / nierozważny / bezmy¶lny / nieuważny / nieostrożny.
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Nie możesz traktować tej sprawy tak niefrasobliwie.
Hanna Burdon
4Musisz powaznie do tego podejscEnsor


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Nie możesz traktować tej sprawy tak niefrasobliwie.


Explanation:
W zależno¶ci od kontekstu:
Nie możesz być tak niefrasobliwy / nierozważny / bezmy¶lny / nieuważny / nieostrożny.


    Reference: http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=cavalier*1+0
    Reference: http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Szelest-VanDussen
2 mins

agree  leff
47 mins

agree  bartek
4 hrs

agree  Piotr Kurek
8 hrs

agree  Przemysław Szkodziński
10 hrs

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Musisz powaznie do tego podejsc


Explanation:
albo:
podejsc do tego z wieksza powaga / rozwaga
musisz to / ta sprawe traktowac na serio
albo: to nie sa zarty

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056