KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

will recall cars

Polish translation: odwola (samochody) do naprawy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:will recall cars
Polish translation:odwola (samochody) do naprawy
Entered by: Ensor

17:20 Oct 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: will recall cars
You know how General Motors
will recall cars?
Ivona
United States
odwola (samochody) do naprawy
Explanation:
moze to mozna tak nazwac?
Selected response from:

Ensor
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2wezwie (swoich) klientow do wizyty w punktach serwisowychPiotr Kurek
3odwola (samochody) do naprawyEnsor


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
wezwie (swoich) klientow do wizyty w punktach serwisowych


Explanation:
BMW wzywa ok. 15.000 swoich klientów do wizyty w punktach serwisowych. Łatka programowa ma zostać wgrana do samochodu bezpłatnie.

http://www.telix.pl/article.php?sid=1403

propozycja
pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 17:39:30 (GMT)
--------------------------------------------------

Po polsku trzeba bardziej opisowo, tak sadze
pwk

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 17:40:22 (GMT)
--------------------------------------------------

czyli:

W jaki sposob/jak GM wezwie (swoich) klientow do wizyty w punktach serwisowych

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 17:40:56 (GMT)
--------------------------------------------------

ew. dodac: w zwiazku z zaistnialymi usterkami/problemami/wadami

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  kterelak: czy to dobrze zabrzmi w powieści?
41 mins
  -> nie wiem

agree  leff
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Barbara Szelest-VanDussen
9 hrs
  -> dziękuję

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odwola (samochody) do naprawy


Explanation:
moze to mozna tak nazwac?

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056
Grading comment
Thanks.