KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

baseboard

Polish translation: listwa przypodłogowa


19:00 Oct 22, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: baseboard
baseboard
Ivona
United States
Polish translation:listwa przypodłogowa
Explanation:
PWN Oxford tak podaje
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4listwa przypodłogowakterelak
4karta procesorowa
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
listwa przypodłogowa


Explanation:
PWN Oxford tak podaje

kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 761
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lota
55 mins
  -> dzięki

agree  leff
1 hr
  -> też dziękuje

agree  bartek: Jeśli wcześniej BYŁA WYKŁADZINA DYWANOWA, to teraz może być listwa przypodłogowa
1 hr
  -> i jeszcze raz dziękuję

agree  Barbara Szelest-VanDussen
8 hrs
  -> dziękuję

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karta procesorowa


Explanation:
o ile chodzi o komputery.

To karta, na której montuje sie procesor i dopiero tę kartę z procesorem montuje się na płycie głównej.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 19:06:43 (GMT)
--------------------------------------------------

Po polsku bywa tez nazywana \"baseboard\" :-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466