KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

sex appeal

Polish translation: seksapil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sex appeal
Polish translation:seksapil
Entered by: Andrzej Lejman

16:41 Oct 23, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: sex appeal
sex appeal
Ivona
United States
seksapil
Explanation:
340 trafień w googlu
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10seksapil
Andrzej Lejman
4 +2nie tłumaczyćdorgut


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nie tłumaczyć


Explanation:
...moim zdaniem.

dorgut
PRO pts in pair: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
2 mins
  -> thx :)

agree  bartek
3 mins

neutral  Andrzej Lejman: a dlaczego nie?
4 mins
  -> Bo funkcjonuje. Jest nawet taka piosenka.

agree  Araksia Sarkisian
4 mins

disagree  leff: tłumaczyć nie trzeba, ale od co najmniej 40 lat ma to pisownię spolszczoną
32 mins

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
seksapil


Explanation:
340 trafień w googlu

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: jedynie ta postać występuje w Słowniku Ortograficznym :-)
26 mins

agree  agusia: nie pamietasz piosenki: 'seksapil, to nasza bron kobieca, seksapil to to, co was podnieca...' czy cos w tym stylu
29 mins

agree  pig_letus
41 mins

agree  Monika Rozwarzewska
1 hr

agree  kterelak
1 hr

agree  Piotr Kurek
2 hrs

agree  Przemysław Szkodziński
2 hrs

agree  lim0nka: jako rzecze słownik ortograficzny :) chociaż dopuszcza też pisownię sex appeal; leff, była reforma języka polskiego, nowy słownik ortograficzny już takie rzeczy uwzględnia
2 hrs

agree  Barbara Szelest-VanDussen
6 hrs

agree  Malgorzata (Maggie) Hickey
1 day4 hrs