KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

in the time it took you to respond

Polish translation: zanim uzyskaliśmy od was odpowiedź OR zanim przybyliści


19:34 Oct 23, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: in the time it took you to respond
in the time it took you to respond, somebody removed the body
(you=police)
Ivona
United States
Polish translation:zanim uzyskaliśmy od was odpowiedź OR zanim przybyliści
Explanation:
potrzebny byłby szerszy kontekst

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-23 19:38:07 (GMT)
--------------------------------------------------

OR

zanim zareagowaliście, ktoś usunął ciało
Selected response from:

Przemysław Szkodziński
Poland
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zanim przyjechaliście
bartek
4 +1zanim uzyskaliśmy od was odpowiedź OR zanim przybyliściPrzemysław Szkodziński
4Nie spieszylo sie wam z przybyciem i ktos zdazyl usunac zwloki
Malgorzata (Maggie) Hickey
4zanim ruszyliście tyłki, ktos sprzątnąl zwłoki
Andrzej Lejman
4Kiedy wy nie spieszyliście się z reakcjąRoman Palewicz
4zanim raczyliście się pojawić...
lim0nka


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zanim uzyskaliśmy od was odpowiedź OR zanim przybyliści


Explanation:
potrzebny byłby szerszy kontekst

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-23 19:38:07 (GMT)
--------------------------------------------------

OR

zanim zareagowaliście, ktoś usunął ciało

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Żeby potem nie było, że jesteśmy jednością :-)
7 mins
  -> :-)) Oby. :-))

1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zanim przyjechaliście


Explanation:
ktoś usunął ciało

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-23 19:36:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Albo dosłownie
Zanim zareagowaliście, ktoś ....

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemysław Szkodziński: Myślimy podobnie :-)
2 mins
  -> No, coś takiego! :-)

agree  maciejm
1 hr
  -> Dzięki :-)

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kiedy wy nie spieszyliście się z reakcją


Explanation:
To dość dowolne tłumaczenie, ale pasuje do podanego kontekstu.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zanim raczyliście się pojawić...


Explanation:
może jeszcze tak?

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zanim ruszyliście tyłki, ktos sprzątnąl zwłoki


Explanation:
:-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie spieszylo sie wam z przybyciem i ktos zdazyl usunac zwloki


Explanation:
jedna z wielu mozliwosci

Malgorzata (Maggie) Hickey
Denmark
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 21