KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

They knew they weren't in her will.

Polish translation: Wiedzieli, że nie zostawiła im niczego w spadku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:They knew they weren't in her will.
Polish translation:Wiedzieli, że nie zostawiła im niczego w spadku
Entered by: bartek

20:01 Oct 24, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: They knew they weren't in her will.
They knew they weren't in her will.
Ivona
United States
Wiedzieli, że nie zostawiła im niczego w spadku
Explanation:
b.
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Wiedzieli, że nie zostawiła im niczego w spadku
bartek
3 +2Wiedzieli, ze im niczego nie zapisalaPiotr Kurek
4Wiedzieli, ze nie wymienila ich w testamencie
Malgorzata (Maggie) Hickey
4wiedzieli, że nie figurowali w jej testamencie
Monika Rozwarzewska


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Wiedzieli, że nie zostawiła im niczego w spadku


Explanation:
b.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemysław Szkodziński
1 min
  -> Dzięki :-)

agree  maciejm
2 mins

agree  Monika Rozwarzewska
4 mins

agree  lim0nka
54 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Wiedzieli, ze im niczego nie zapisala


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
37 mins
  -> dziękuję

agree  leff: dużo bardziej naturalne
2 hrs
  -> dziękuję

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wiedzieli, że nie figurowali w jej testamencie


Explanation:
to tylko jeszcze jedna propozycja

Monika Rozwarzewska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 383

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wiedzieli, ze nie wymienila ich w testamencie


Explanation:
inna wersja

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-24 20:14:53 (GMT)
--------------------------------------------------

lub: wiedzieli, ze nie dostana od niej nic w testamencie

Malgorzata (Maggie) Hickey
Denmark
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 21