KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

liquidating her assets

Polish translation: pozbywa się/likwiduje swojego/swoich aktyw (majątku)


20:03 Oct 24, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: liquidating her assets
She is closing her accounts, liquidating her assets
Ivona
United States
Polish translation:pozbywa się/likwiduje swojego/swoich aktyw (majątku)
Explanation:
propozycja
P.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-24 20:29:23 (GMT)
--------------------------------------------------

A moze jeszcze \"upłynnia aktywa/ majątek\"? Wiem, że to może nie dokładnie likwidacja, ale pasuje.
Selected response from:

Przemysław Szkodziński
Poland
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pozbywa się/likwiduje swojego/swoich aktyw (majątku)Przemysław Szkodziński
4upłynnia aktywa
leff
4wyprzedaje majatek lub sprzedaje akcje
GingerR
4pozbywała się swoich aktywów
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pozbywała się swoich aktywów


Explanation:
b.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pozbywa się/likwiduje swojego/swoich aktyw (majątku)


Explanation:
propozycja
P.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-24 20:29:23 (GMT)
--------------------------------------------------

A moze jeszcze \"upłynnia aktywa/ majątek\"? Wiem, że to może nie dokładnie likwidacja, ale pasuje.

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
1 min
  -> Thank you

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyprzedaje majatek lub sprzedaje akcje


Explanation:
jeszcze jedna propozycja, zalezy jaki jest szerszy kontekst

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
upłynnia aktywa


Explanation:
tzn. zamienia na płynną gotówkę

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240