KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

paddle

Polish translation: wiosłować


22:52 Oct 25, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: paddle
paddle
(with your hands, while on the borad, getting ready to ride the wave)
Ivona
United States
Polish translation:wiosłować
Explanation:
dłońmi też można wiosłować

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-25 22:55:16 (GMT)
--------------------------------------------------

\"wiosłować ndk IV, ~łuję, ~łujesz, ~łuj, ~ował
«wykonywać wiosłami ruchy nadające łodzi bieg i kierunek; o zwierzętach, zwykle o ptakach wodnych: wykonywać kończynami odpowiednie ruchy nadające ciału pęd w wodzie»\"
[Słownik Języka Polskiego]

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-25 22:56:27 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Podczas pływania wystarczy lekko wiosłować
dłońmi, by przemieszczać się w przód.\"
[http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=70...]
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7wiosłować
leff
3wioslowac rekamiPiotr Kurek


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
wiosłować


Explanation:
dłońmi też można wiosłować

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-25 22:55:16 (GMT)
--------------------------------------------------

\"wiosłować ndk IV, ~łuję, ~łujesz, ~łuj, ~ował
«wykonywać wiosłami ruchy nadające łodzi bieg i kierunek; o zwierzętach, zwykle o ptakach wodnych: wykonywać kończynami odpowiednie ruchy nadające ciału pęd w wodzie»\"
[Słownik Języka Polskiego]

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-25 22:56:27 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Podczas pływania wystarczy lekko wiosłować
dłońmi, by przemieszczać się w przód.\"
[http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artykul=70...]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemysław Szkodziński
6 hrs

agree  bartek
8 hrs

agree  sHiFtEr
10 hrs

agree  maciejm
13 hrs

agree  Agencja BTB Tomasz Wicik, Wania Manczewa-Wicik
15 hrs

agree  Barbara Szelest-VanDussen
20 hrs

agree  Malgorzata (Maggie) Hickey
20 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wioslowac rekami


Explanation:
propozycja
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716