KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Give the crowd something to cheer about.

Polish translation: Daj tłumowi powód do radości


22:22 Oct 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Give the crowd something to cheer about.
Give the crowd something to cheer about.
Ivona
United States
Polish translation:Daj tłumowi powód do radości
Explanation:
.
Selected response from:

leff
Grading comment
Thank you.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Daj tłumowi powód do radości
leff
4daj tłumowi powód do wiwatówdorgut
4niech sie bractwo cieszy / niech bractwo ma uciecheEnsor
3Rzuć tłumowi coś na pociechęAgencja BTB Tomasz Wicik, Wania Manczewa-Wicik
3Dac tlumom troche chleba i igrzysk.WTLS
2Niech sie tlum raduje!
Joanna Carroll
3 -1Niech cholota ma radoche.WTLS


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Niech sie tlum raduje!


Explanation:
ostrozna propozycja

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Dac tlumom troche chleba i igrzysk.


Explanation:
Jesli pasuje do kontekstu.

WTLS
United States
PRO pts in pair: 150

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakub Szacki: dlaczego chleba?
23 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Niech cholota ma radoche.


Explanation:
Inne mozliwe:

Niech sie gawiedz nacieszy.

WTLS
United States
PRO pts in pair: 150

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: jeśli już to 'Hołota'
9 mins

disagree  Jakub Szacki: holota jest ewidentnie pejoratywnym okresleniem, crowd nie
21 mins

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Daj tłumowi powód do radości


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
8 hrs

agree  Przemysław Szkodziński
12 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niech sie bractwo cieszy / niech bractwo ma ucieche


Explanation:
kolejna propozycja

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
daj tłumowi powód do wiwatów


Explanation:
propozycja

dorgut
PRO pts in pair: 8

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rzuć tłumowi coś na pociechę


Explanation:
jeśli, oczywiście, pasuje do kontekstu. (Bardziej nacechowany stylistycznie byłby wariant "rzuć tłumowi jakiś ochłap, niech się cieszy"). Jeśli nie jest to ten kontekst, zgadzam się z wersją "daj tłumom powód do radości"

Agencja BTB Tomasz Wicik, Wania Manczewa-Wicik
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8