KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

with a tape measure

Polish translation: z taśmą mierniczą przy pasku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:with a tape measure on his belt
Polish translation:z taśmą mierniczą przy pasku
Entered by: maciejm

20:21 Dec 26, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: with a tape measure
with a tape measure on his belt
Ivona
United States
z taśmą mierniczą przy pasku
Explanation:
albo "u paska"

... wiertła tytanowe do stali, wiertła do drewna i muru, klucze nasadowe, tytanowe
końcówki wkręcające, wkrętak lewo/prawo oraz 3-metrowa taśma miernicza. ...
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Z taśmą mierniczą za pasemWitold
4z przypasaną taśmą mierniczą
Teresa Goscinska
4z taśmą mierniczą przy pasku
maciejm


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z taśmą mierniczą przy pasku


Explanation:
albo "u paska"

... wiertła tytanowe do stali, wiertła do drewna i muru, klucze nasadowe, tytanowe
końcówki wkręcające, wkrętak lewo/prawo oraz 3-metrowa taśma miernicza. ...



    Reference: http://www.bosch-prasa.pl/informacja.asp?idinformacji=346
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126
Grading comment
Thank you.

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Z taśmą mierniczą za pasem


Explanation:
Kiedyś - "czerwony pas, za pasem broń", dziś - miarka.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
11 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z przypasaną taśmą mierniczą


Explanation:
tg

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723