KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

If they’ve got what it takes it’s going to take everything

Polish translation: (nawet) jeśli są wystarczająco dobrzy, to i tak będą musieli dać z siebie wszystko


21:32 Dec 26, 2002
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: If they’ve got what it takes it’s going to take everything
If they’ve got what it takes it’s going to take everything
they’ve got.
Ivona
United States
Polish translation:(nawet) jeśli są wystarczająco dobrzy, to i tak będą musieli dać z siebie wszystko
Explanation:
taki jest sens tego zdania IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-27 00:03:55 (GMT)
--------------------------------------------------

skoro chodzi o kupowanie domu to moze:

Nawet jeśli moga sobie na to pozwolic, to i tak będą musieli wydać wszystko co maja...

OR

Nawet jeśli ich na to stac, to i tak będą musieli splukac sie kompletnie...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-27 00:06:16 (GMT)
--------------------------------------------------

grhhhh!!!! pozno juz no i nie doczytalo misie komentarza do konca.. powyzsze 2 odpowiedzi oczywiscie do luftu, moze cos takiego:

Nawet jeśli sa w stanie to zrobic (OR tego dokonac OR wprost odnowic ten dom/te ruine), to i tak beda musieli dac z siebie wszystko
Selected response from:

Radek Podolski
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4(nawet) jeśli są wystarczająco dobrzy, to i tak będą musieli dać z siebie wszystkoRadek Podolski
4Jeżeli mają wszystko, co do tego jest potrzebne, to....
maciejm
3 -1Dostałem co mi się należało ale wygląda na to, że dostanę wszystko co oni mają.Witold


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Dostałem co mi się należało ale wygląda na to, że dostanę wszystko co oni mają.


Explanation:
.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Radek Podolski: ja? stanowczo pomylka..
11 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jeżeli mają wszystko, co do tego jest potrzebne, to....


Explanation:
będzie im potrzebne/będą potrzebowali/ wszystkiego co mają.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
(nawet) jeśli są wystarczająco dobrzy, to i tak będą musieli dać z siebie wszystko


Explanation:
taki jest sens tego zdania IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-27 00:03:55 (GMT)
--------------------------------------------------

skoro chodzi o kupowanie domu to moze:

Nawet jeśli moga sobie na to pozwolic, to i tak będą musieli wydać wszystko co maja...

OR

Nawet jeśli ich na to stac, to i tak będą musieli splukac sie kompletnie...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-27 00:06:16 (GMT)
--------------------------------------------------

grhhhh!!!! pozno juz no i nie doczytalo misie komentarza do konca.. powyzsze 2 odpowiedzi oczywiscie do luftu, moze cos takiego:

Nawet jeśli sa w stanie to zrobic (OR tego dokonac OR wprost odnowic ten dom/te ruine), to i tak beda musieli dac z siebie wszystko

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
9 mins

agree  Joanna Carroll: mozna tez "Jesli sa zdecydowani na wszystko to beda, itd...
1 hr

agree  lim0nka
12 hrs

agree  Roman Palewicz
15 hrs