KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

I usually try to pick my experts a little further afield.

Polish translation: Zwykle próbuję wybierać swych biegłych na nieco późniejszym etapie.


02:12 Jan 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: I usually try to pick my experts a little further afield.
I usually try to pick my experts a little further afield.
Ivona
United States
Polish translation:Zwykle próbuję wybierać swych biegłych na nieco późniejszym etapie.
Explanation:
.
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks. Z kontekstu nie wynika mi, ze chodzi o teren, ale raczej wlasnie o czas.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zwykle probuje wybierac swoich znawcow z nieco odleglejszych regionowEnsor
4 +1Zwykle próbuję wybierać swych biegłych na nieco późniejszym etapie.
leff


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Zwykle próbuję wybierać swych biegłych na nieco późniejszym etapie.


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks. Z kontekstu nie wynika mi, ze chodzi o teren, ale raczej wlasnie o czas.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
3 hrs

agree  lim0nka
6 hrs

disagree  Joanna Carroll: afield wskazuje na teren nie na czas
8 hrs

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zwykle probuje wybierac swoich znawcow z nieco odleglejszych regionow


Explanation:
lub: w nieco odleglejszych regionach

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
7 hrs