KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

She threatened to fu*&^ up my parole

Polish translation: zagroziła, że mi spie*d^li zwolnienie warunkowe


23:02 Jan 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: She threatened to fu*&^ up my parole
She threatened to f*&^ up my parole
Ivona
United States
Polish translation:zagroziła, że mi spie*d^li zwolnienie warunkowe
Explanation:
wersja z krzaczkami
Selected response from:

Tomasz Jurewicz
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1zagroziła, że mi spie*d^li zwolnienie warunkowe
Tomasz Jurewicz
4Ona grozi mi spieprzeniem zwolnienia warunkowego
leff
4Zagroziła, że nici z mojego zwolnienia warunkowego.
lim0nka
3Powiedziała, że nie dopuści do mojego zwolnienia warunkowego
Pawel Czernecki


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ona grozi mi spieprzeniem zwolnienia warunkowego


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Powiedziała, że nie dopuści do mojego zwolnienia warunkowego


Explanation:
wersja dla telewizji przed godziną 20:00 :-)

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zagroziła, że mi spie*d^li zwolnienie warunkowe


Explanation:
wersja z krzaczkami

Tomasz Jurewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 206
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: albo spieprzy, ale poczatek zdania wlasnie taki.
42 mins
  -> Dziekuje

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zagroziła, że nici z mojego zwolnienia warunkowego.


Explanation:
wersja ugrzeczniona ;)

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581