KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Multiple injections.

Polish translation: Wiele zastrzyków


23:15 Jan 3, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Multiple injections.
-What about the toxicology results?
-Multiple injections.
Ivona
United States
Polish translation:Wiele zastrzyków
Explanation:
Co wykazało badanie toksykologiczne?

Wiele zastrzyków.

Trochę brak mi tu logiki. Sekcja mogłaby wykazać ślady po wielu zastrzykach, natomiast badanie toksykologiczne może IMHO wykazać tylko obecność jakichś substancji, podanych niekoniecznie w formie zastrzyków. Ale czy scenariusz musi kierować się logiką?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Thanks. I like liczne zastrzyki.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wiele strzałówRadek Podolski
3 +1Wiele zastrzyków
Andrzej Lejman


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Wiele zastrzyków


Explanation:
Co wykazało badanie toksykologiczne?

Wiele zastrzyków.

Trochę brak mi tu logiki. Sekcja mogłaby wykazać ślady po wielu zastrzykach, natomiast badanie toksykologiczne może IMHO wykazać tylko obecność jakichś substancji, podanych niekoniecznie w formie zastrzyków. Ale czy scenariusz musi kierować się logiką?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Thanks. I like liczne zastrzyki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Jurewicz: Zastrzyki mogly byc w reke, ktorej akurat brakuje, a sekcja wykazala liczne zastrzyki. Ogolnie horror :))
13 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wiele strzałów


Explanation:
zastrzezenia powyzej jak najbardziej sluszne.. moze jednak chodzi o narkomana/lekomana i toksykologia moze wykazac rozne substancje podawane tylko i wylacznie igla... zgaduje oczywiscie...

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: możliwe
12 mins

agree  Piotr Kurek
8 hrs