KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

possibility of increased liver enzymes.

Polish translation: możliwość zwiększenia ilości enzymów wątrobowych


00:17 Jan 4, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: possibility of increased liver enzymes.
possibility of increased liver enzymes.
Ivona
United States
Polish translation:możliwość zwiększenia ilości enzymów wątrobowych
Explanation:
.
Selected response from:

leff
Grading comment
Thank you, leff. And thanks to others for their comments.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5możliwość zwiększenia ilości enzymów wątrobowych
leff
3ryzyko podniesienia poziomu enzymow watrobowych
Barbara Szelest-VanDussen


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
możliwość zwiększenia ilości enzymów wątrobowych


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thank you, leff. And thanks to others for their comments.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: chyba raczej 'poziomu'
6 hrs

agree  Piotr Kurek
6 hrs

agree  bartek: poziomu
9 hrs

agree  Teresa Jaczewska: poziomu
9 hrs

agree  Andrzej Lejman: poziomu
9 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ryzyko podniesienia poziomu enzymow watrobowych


Explanation:
"Nastepnie wystepuje ryzyko podniesienia poziomu cholesterolu i twardnienia arterii, jak równiez niebezpieczenstwo zniszczenia watroby i zawalu serca ...




    www.zdrowie.med.pl/ nowosc.phtml?&start=20&nr=18
    Reference: http://www.paker.kulturystyka.pl/inne/pytania/gregzulak.htm
Barbara Szelest-VanDussen
United States
PRO pts in pair: 129