KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

make a name for yourself with a personality

Polish translation: sprzedajac siebie zrobisz sie slawny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:make a name for yourself with a personality
Polish translation:sprzedajac siebie zrobisz sie slawny
Entered by: Ensor

22:49 Jan 4, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: make a name for yourself with a personality
You think you are trying to make a name for yourself with a personality? That’s the way to get sack, my boy.

do gościa, który gada głupoty na wizji
lim0nka
United Kingdom
sprzedajac siebie zrobisz sie slawny
Explanation:
lub: czy myslisz, ze twoja osobowosc / ego przysporzy ci slawy / uczyni cie slawnym?
Selected response from:

Ensor
Grading comment
Przysporzy ci sławy... O to właśnie chodziło. Dzięki. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyrobić sobie nazwisko u osobowości (telewizyjnej)
bartek
4wsławić się osobowościąRoman Palewicz
4sprzedajac siebie zrobisz sie slawnyEnsor
4wyrobić sobie nazwisko jako osobowość
leff
3 +1brylowac osobowoscia
Agnieszka Hayward


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
brylowac osobowoscia


Explanation:
ewentualnie: wyrobic sobie nazwisko/ marke na podstawie osobowosci
;o))

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
7 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyrobić sobie nazwisko jako osobowość


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprzedajac siebie zrobisz sie slawny


Explanation:
lub: czy myslisz, ze twoja osobowosc / ego przysporzy ci slawy / uczyni cie slawnym?

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056
Grading comment
Przysporzy ci sławy... O to właśnie chodziło. Dzięki. :)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wsławić się osobowością


Explanation:
Ewentualnie zasłynąć osobowością

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyrobić sobie nazwisko u osobowości (telewizyjnej)


Explanation:
Świeże spojrzenie
Trochę to pokraczne, ale make name with = (również) stać się znanym u / wśród

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743