KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

riot of lust

Polish translation: feeria pożądania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:riot of lust
Polish translation:feeria pożądania
Entered by: lim0nka

22:49 Jan 4, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: riot of lust
określenie na wybory Miss World ;)
lim0nka
United Kingdom
feeria żądz
Explanation:
zwłaszcza feeria jako riot, z tymi żądzami nie jestem taki pewien
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
Feeria... to jest to! Pójdzie jako "feeria pożądania". :) Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4feeria żądzpidzej
3targowisko pozadania
Jakub Szacki
2podsycany atak pozadliwosci
Agnieszka Hayward


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
targowisko pozadania


Explanation:
ew. zadz
skojarzenie z targowiskiem prozbnosci W. Thackeray'a

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
feeria żądz


Explanation:
zwłaszcza feeria jako riot, z tymi żądzami nie jestem taki pewien

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077
Grading comment
Feeria... to jest to! Pójdzie jako "feeria pożądania". :) Dzięki.

26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
podsycany atak pozadliwosci


Explanation:
moze i daleko to odbiega od oryginalu, ale wyobrazam sobie te rozruchy spowodowane zadza.... ha

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680