KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

This is Fat Gal Red to all padlocks.

Polish translation: Tu Fat Gal Red do wszystkich pilotów


00:02 Jan 11, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: This is Fat Gal Red to all padlocks.
This is Fat Gal Red to all padlocks.
Ivona
United States
Polish translation:Tu Fat Gal Red do wszystkich pilotów
Explanation:
Nie wiem, czy to jest przetłumaczalne.
Jeden pilot, o wywołaniu kodowym Fat Gal Red (Czerwona Tłuściocha?!, wywołuje wszystkich ze swojej formacji (padlock - to wygląda na ich zbiorcze wywołanie kodowe)
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Witold, uwielbiam ta czerowna tluscioche! Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Fat Gal Red do wszystkich jednostek...
lim0nka
3 +1Tu Fat Gal Red do wszystkich pilotówWitold


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Tu Fat Gal Red do wszystkich pilotów


Explanation:
Nie wiem, czy to jest przetłumaczalne.
Jeden pilot, o wywołaniu kodowym Fat Gal Red (Czerwona Tłuściocha?!, wywołuje wszystkich ze swojej formacji (padlock - to wygląda na ich zbiorcze wywołanie kodowe)

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454
Grading comment
Witold, uwielbiam ta czerowna tluscioche! Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
8 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fat Gal Red do wszystkich jednostek...


Explanation:
...bombowców (czy innych samolotów)

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581