KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

interrogation

Polish translation: przesluchanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:interrogation
Polish translation:przesluchanie
Entered by: Ensor

01:13 Jan 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: interrogation
Why did you miss interrogetion?
Ivona
United States
przesluchanie
Explanation:
dlaczego nie przyszedles na przesluchanie ?
Selected response from:

Ensor
Grading comment
Thanks, Ensor.
Leff, chodzilo o przesluchiwanie pilotow po ukonczonej misji.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5przesluchanieEnsor
4Dlaczego wymigujesz się od odpowiedzi?
leff


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dlaczego wymigujesz się od odpowiedzi?


Explanation:
przypuszczam, że chodzi właśnie o to, a konkretnie o pominięcie pytania milczeniem.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 01:54:57 (GMT)
--------------------------------------------------

interrogation
1 an interrogating or being interrogated; examination
2 a question
3 [Now Rare] short for interrogation mark
[Webster\'s]

Znaczenie drugie wydaje mi się najbardziej prawdopodobne, znaczenie pierwsze skrajnie nieprawdopodobne (kak można \'miss\' przesłuchanie?)

Istnieje wrawdzie możliwość, że chodzi o znaczenie trzecie - \'Dlaczego przegapiłeś znak zapytania?\', ale to już w bardzo konkretnym kontekście.


leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
przesluchanie


Explanation:
dlaczego nie przyszedles na przesluchanie ?

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056
Grading comment
Thanks, Ensor.
Leff, chodzilo o przesluchiwanie pilotow po ukonczonej misji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
6 hrs
  -> dzieki

agree  bartek
6 hrs
  -> dzieki

agree  Pawel Czernecki
6 hrs
  -> dzieki

agree  Tomasz Jurewicz
12 hrs
  -> thanks

agree  Adam Zakrzewski
1 day15 hrs