KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Pytanie konkursowe 3/3

Polish translation: Film Tarkowskiego miał wymiar intelektualny, ponieważ był wizjonerski.


10:26 Jan 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary / Konkurs
English term or phrase: Pytanie konkursowe 3/3
But Tarkovsky could be intellectually profound because he was visually profound.

http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=7522&forum_id=...


Termin: 19 bm.
Jacek Krankowski
Polish translation:Film Tarkowskiego miał wymiar intelektualny, ponieważ był wizjonerski.
Explanation:
nie wiem, czy o to chodzi z "visually profound", ale jedno z kolejnych zdań na to by wskazywało...
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
Mysle, ze chodzi bardziej o "bogactwo wizualne" lim0nki niz o wizjonerstwo, ale nie mogac sie rozdwoic, nagradzam te odpowiedz za zgrabna konstrukcje zdania.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Tarkowski mógł sobie pozwolić...
lim0nka
2Film Tarkowskiego miał wymiar intelektualny, ponieważ był wizjonerski.
Pawel Czernecki


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Film Tarkowskiego miał wymiar intelektualny, ponieważ był wizjonerski.


Explanation:
nie wiem, czy o to chodzi z "visually profound", ale jedno z kolejnych zdań na to by wskazywało...

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
Mysle, ze chodzi bardziej o "bogactwo wizualne" lim0nki niz o wizjonerstwo, ale nie mogac sie rozdwoic, nagradzam te odpowiedz za zgrabna konstrukcje zdania.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tarkowski mógł sobie pozwolić...


Explanation:
Tarkowski mógł sobie pozwolić na bogactwo intelektualne, bo to, co pokazał, cechowało się również bogactwem wizualnym.

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581