KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

He had to get Lynch out, or his hard shell might have cracked wide open.

Polish translation: inaczej pękłaby jego twarda skorupa


22:56 Jan 12, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: He had to get Lynch out, or his hard shell might have cracked wide open.
He had to get Lynch out, or his hard shell might have cracked wide open.
Ivona
United States
Polish translation:inaczej pękłaby jego twarda skorupa
Explanation:
masz rację, tak będzie zdecydowanie lepiej


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-13 09:12:54 (GMT)
--------------------------------------------------

inaczej jego twarda skorupa pękłaby z (wielkim) hukiem / rozpadłaby się z hukiem

można jeszcze tak
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Thanks.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4inaczej pękłaby jego twarda skorupa
lim0nka
4Musiał pozbyć się Lyncha; inaczej jego twarda skorupa rozprysnęłaby się w strzępyWitold


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Musiał pozbyć się Lyncha; inaczej jego twarda skorupa rozprysnęłaby się w strzępy


Explanation:
Może tak?

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Joanna Carroll: jesli juz to 'na kawalki'
45 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inaczej pękłaby jego twarda skorupa


Explanation:
masz rację, tak będzie zdecydowanie lepiej


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-13 09:12:54 (GMT)
--------------------------------------------------

inaczej jego twarda skorupa pękłaby z (wielkim) hukiem / rozpadłaby się z hukiem

można jeszcze tak

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Thanks.