KudoZ home » English to Polish » Art/Literary

Set up a little game of stud poker in London then Junior and I'll have a stake w

Polish translation: zalatw nam partyjke pokera w Londynie, to Junior i ja przywieziemy stawke jak wrocimy.


20:57 Jan 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Set up a little game of stud poker in London then Junior and I'll have a stake w
Why waste 48 hour pass fooling around? Set up a little game of stud poker in London then Junior and I'll have a stake when we go home.
Ivona
United States
Polish translation:zalatw nam partyjke pokera w Londynie, to Junior i ja przywieziemy stawke jak wrocimy.
Explanation:
zakladam ze rozmowa toczy sie poza Londynem. Stake to pieniadze/stawka w grze.
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zalatw nam partyjke pokera w Londynie, to Junior i ja przywieziemy stawke jak wrocimy.
Joanna Carroll
4 -1Zoeganizujmy partyjkę pokerka w Londynie, a potem Junior i ja rozpalimy
bartek


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Zoeganizujmy partyjkę pokerka w Londynie, a potem Junior i ja rozpalimy


Explanation:
stos, gdy wrócimy do domu

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Joanna Carroll: stake tutaj to pieniadze w grze
12 mins
  -> A jak tu się mają pieniądze w grze do tej części zdania???

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zalatw nam partyjke pokera w Londynie, to Junior i ja przywieziemy stawke jak wrocimy.


Explanation:
zakladam ze rozmowa toczy sie poza Londynem. Stake to pieniadze/stawka w grze.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910
Grading comment
Thanks.